1. juni 2013

30 Days Challenge - Dag 16 og 17

Dag 16: En sang du virkelig er træt af
Den har jeg tænkt meget over og kan helt ærligt ikke komme i tanke om en lige nu. Så i får lige en jeg godt kan lide istedet. 



Dag 17: 10 personer / emner du ville tage på en øde ø
Jeg vil selvfølgelig gerne have hr. Hansen og min familie med, for lets face it; de er bare meget bedre til praktiske ting i naturen end mig. 

♥ En stor lækker sejlbåd, så vi har mulighed for at tage væk fra øen. 

En schweizerkniv: Det har den jo alt, saks, oplukker, kniv og praktiske ting, man sikkert ofte har brug for at få ting gjort på en øde ø.

♥ En kuffert med bikinier, sommertøj og tæpper, så vi kan holde varmen om natten.

♥ B.S. Christiansen, for den man kan jo guide og hjælpe alle til at overleve på en øde ø.
♥ En økse til at fælde træer så vi kan bygge et sted at sove osv og selvfølgelig til at lave et bål.

♥ Tandbørste og tandpasta. For mundhygiejne er jo vigtigt lige meget hvor man er.

♥ En fiskestang, så vi kan få noget at spise. 

♥ Et myggenet, så vi kan holde nogle af insekterne ude.    
Jeg går ud fra at denne ø er placeret et sted hvor det sjældent regner, så derfor solcreme. Jeg bliver jo nemt forbrændt og på en øde ø uden mulighed for behandling er det jo bedre at forebygge. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar