27. maj 2013

30 Days Challenge - Dag 11 og 12

Dag 11: Et billede af din håndskrift
Jeg synes faktisk min håndskrift kan se meget forskellige ud alt efter hvor meget jeg skal skrive og om det er mig selv eller andre som skal kunne læse det. Jeg har aldrig kunne skrive pænt hvis det udelukkende skal være med blokbogstaver og min håndskrift er over tid blevet meget mere lig min fars, især hvis jeg skal skynde mig. 

Dag 12: Din mobil
Min mobil er en hvid iPhone 5, som jeg efterhånden bliver mere og mere glad for. Jeg har tidligere kun haft HTC (af smartphones) og det var lidt anderledes at skifte over til en iPhone, hvilket jeg har skulle vende mig til. Jeg er ikke sikker på at min næste mobil også skal være fra apple, men det er der heldigvis også lang tid til jeg skal tænke på :)
Forsiden
Bagsiden
Min startskærm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar