28. maj 2013

30 Days Challenge - Dag 13: 5 ting, du ønsker dig

Dag 13: 5 ting, du ønsker dig
Mit største ønske lige pt. er at få en elevplads som mediegrafiker og derved på længere sigt opnå et job inden for det felt som jeg finder utrolig spændende. 

I min familie har vi altid haft hund og lige siden jeg for 7 år siden flyttede hjemmefra har jeg ønsket mig en hundhvalp. Helst en lille beagle; hvem kan dog stå for sådan en sød en og så er der jo den bonus at man er tvunget til at komme ud og gå hver dag. 


Om lidt over en måned har jeg igen fødselsdag og jeg har længe kigget på dette Love Tag armbånd fra Jane König i oxyderet sterling sølv. Noget af det jeg synes er godt ved netop dette armbånd, er at jeg kan have det på hver dag og at det passer til stort set alt. 
Når hr. Hansen om en månedstid er færdig med hans uddannelse, skal vi finde et nyt sted at bo. Lige nu har vi ingen idé om hvor det bliver, men vi vil helst til Århus. Det er jo en dejlig by. Derfor ønsker jeg mig at vi finde en lækker lejlighed hvor der er plads til os, alle vores ting og forhåbentlig en lille beagle. 
I forbindelse med en flytning ville jeg da også ønske at der kunne blive plads til et lille walk-in-closet til alt mit tøj, mine sko og tasker. Lige nu er det hele presset sammen på meget lidt plads så det er svært at se hvad jeg har uden at hele soveværelset ligner et bombet lokum. Så det ville være rigtig lækkert med mere plads så det hele kan blive mere overskueligt. Det er vel noget de fleste tøser går og drømmer om. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar