29. maj 2013

30 Days Challenge - Dag 14: Noget du er bange for

Dag 14: Noget du er bange for

Noget af det jeg er aller mest bange for, udover at miste dem jeg holder af, er nåle. Tanken om at de skal ind under huden på mig for enten at sprøjte noget ind eller for at trække blod ud, får jeg koldsved og bliver nød til at ligge ned og fokusere på alt andet end den situation jeg er i. 
Da jeg var lille, væltede jeg på cykel og slog mine ben ret voldsomt, så min bedstemor var nød til at tage mig på skadestuen. Den læge jeg kom ind til var på ingen måde behagelig eller havde forståelse for at han havde med et barn at gøre. Da han skulle sy mig begyndte han nærmest bare uden at informere om hvad der skulle ske og da jeg skulle have stivkrampevaccinationen stak han mig direkte ind i knoglen i nakken og de kunne høre mig skrige helt ud i venteværelset :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar