17. maj 2013

30 Days Challenge - Dag 2: 10 ligegyldige facts


♥  Mit første kæledyr var en ko, som jeg kaldte Mona, fordi den havde helt hvidt hår ligesom jeg havde dengang.  
 
♥ Jeg er helt tosset med TV-serien "Frasier". Som i, på mine fridage skal jeg ALTID se de to afsnit der bliver sendt om formiddagen.
♥ Da jeg var barn, var jeg bange for fulde mennesker. 

 
♥ Jeg kan ikke lide dressing. Folk kigger altid lidt underligt på mig når jeg skal bestille salat eller sandwich og siger uden dressing(her indgår også mayo), men kan bare ikke lide det og ser ingen grund til at lære at spise det 
♥ Jeg har stadig 4 mælketænder.  
 
♥ Jeg ELSKER champignoner. Så meget at der bliver spist ca. 500g herhjemme om ugen. De er bare så lækre når de er ristet på panden med lidt hvidløg, salt og peber.

♥ Det er nærmest umuligt for mig at blive brun.
 ♥ Jeg vil rigtig gerne flytte til udlandet for en periode igen. Jeg elsker at opleve andre kulture og så generelt bare hele adventure-delen i at flytte til et andet land.

♥ Jeg er vild med både det danske, men også de udenlandske kongehuse. Og følger alle de store begivenheder såsom bryllupper, dåb osv.
 
♥ Jeg vil hellere se actionfilm end romantiske chic fliks. Og jeg elsker gamle danske film som Morten Korch-film og film med Dirch Passer. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar