18. maj 2013

30 Days Challenge - Noget eller noget du savner

 Dag 3: Noget eller nogen du savner

Hmm... Den synes jeg faktisk er lidt svær, for selvfølgelig savner jeg da de personer som ikke er til mere, såsom mine bedstefædre. Jeg ville elske at kunne have bare en sidste samtale med dem og vise dem hvem jeg er nu og hvad jeg har nået med mit liv indtil videre. Men på et lidt lavere plan savner jeg bestemt mine barndomshunde Trine og Bruntig. Når man har været van til at have hund lige siden man blev født, mangler der bare noget når de ikke er her mere. Nok også derfor jeg ønsker mig en hund så meget :) 

Men af ting er der ikke det helt vilde jeg lige kan komme i tanke om. Det skulle da lige være mine rulleskøjter som ville være perfekte at køre en tur på idag :) Og min tidligere eksterne harddisk fordi der var en masse billeder på som ikke kunne reddes da den gik i stykker :) 

Jeg håber i nyder det helt fantastiske vejr. Lige nu sidder jeg i en bus på vej hjem til mine søde forældre som har lovet mig at vi skal grille i aften. Det er jo heller ikke vejr til andet ;) 

Rigtig god Pinse til jer :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar