20. maj 2013

30 Days Challenge - Dag 5: En sang, som får dig til at græde

  Dag 5: En sang, som får dig til at græde

Jeg synes faktisk ikke pt. der er en sang som får mig til at græde, nok nærmere smile pga. de ting jeg forbinder dem med. De sidste måneder har det været Fun med "Some Nights". Da hr. Hansen og jeg i Oktober sidste år var i Las Vegas, lejede vi som i nok ved en feeeed Mustang og kørte til Grand Canyon. På vej derud, med vind i håret og de største smil på læberne, hørte vi netop Fun med "Some Nights" og lige siden har jeg hver eneste gang jeg har hørt den tænkt tilbage på det og hele den fantastiske ferie vi havde sammen dengang. Elsker som nogle sange kan bringe en tilbage til bestemte situationer og oplevelser i ens liv :)



Håber i nyder Pinsen og rigtig god fridag til jer derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar