21. maj 2013

30 Days Challenge - Dag 6: En ting du aldrig vil gøre

Dag 6: En ting du aldrig vil gøre

Hmm jeg har altid fået at vide at man aldrig skal sige aldrig for hvem ved hvordan ens liv og en selv er om f.eks.  20 år... Men jeg kunne aldrig forestille mig at have edderkopper, slanger, mus og rotter som kæledyr. Ikke engang holde dem. Jeg synes at det er de mest ulækre dyr og bare tanken om dem tæt på mig giver mig myrekryb. Så jeg er derfor ret sikker på at det er noget jeg aldrig kommer til at gøre. 

Som nogle af jer ved har jeg tilbragt det meste af pinsen hjemme hos mine forældre, hvor vi blandt andet grillede sammen med naboerne Lørdag aften. Jeg elsker simpelthen at grille, jeg synes det er så hyggeligt og så sidder man jo automatisk længere ved bordet og hygger end man måske ellers ville have gjort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar