23. maj 2013

30 Days Challenge - Dag 8: Et tre år gammelt billede af dig

Dag 8: Et tre år gammelt billede af dig

Jeg synes det er sjovt at tænke tilbage på hvem jeg var for 3 år siden, for der er godt nok sket nogle ting i mit liv og med mig siden det billede blev taget. Jeg er flyttet 2 gange, fundet en helt fantastisk kæreste, færdiggjort en uddannelse, fået nyt arbejde, stoppet på mit daværende job, mødt nye søde og dejlige mennesker, genoptaget kontakten til "gamle" venner, været på min første dykkertur, stået på ski i Frankrig, Italien og Østrig, oplevet Las Vegas, fået babyer tæt ind på livet(de ér faktisk meget søde) og fået rygsækken fyldt af en masse andre gode oplevelser og minder.
Efter at have kigget en masse billeder igennem fra 2010 har jeg valgt dette billede til dagens challenge. En af grundene til at det netop blev dette billede, er at det selvfølgelig var en stor dag, da min lillesøster fik huen på(jeg var så heldig at give hende den på). Jeg synes egentlig ikke mit udsende har forandret sig så meget på de sidste 3 år, bortset fra min hårfarve. Jeg tror faktisk det er over 2 år siden jeg sidst farvede mit hår, kunne være der snart skulle ske noget nyt på den front...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar