4. juni 2013

30 Days Challenge - ♥ Dag 20: Den parfume du bruger

Dag 20: Den parfume du bruger

Jeg er så heldig at have mere end en yndlingsparfume, så jeg skifter lidt frem og tilbage mellem dem. De 3 som jeg bruger mest er Armani Diamonds, Trésor In Love fra Lancome og Gucci II. Min Armani Diamonds har jeg fået af hr. Hansen for noget tid siden og sidst jeg købte en flaske Trésor In Love, var da jeg var ovre for at besøge ham i Pittsburgh. Min Gucci II er desværre snart ved at være tom, så den bliver efterhånden kun brugt til specielle lejligheder.

Nu vil jeg snart til at gøre mig klar til at skulle på arbejde. Aalborg City holder By Night i aften, så arbejdsdagen er helt frem til kl. 23 for mit vedkommende. Men er altid rart når der er folk i byen og der er noget at lave :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar