10. juli 2013

Things are starting to change

De sidste uger er der sket en del større ting i mit liv. Jeg er kommet ind på Teko, skal derfor flytte til Herning, hr. Hansen er blevet færdig som Civilingeniør, vi har sagt lejligheden op, hr. Hansen har købt bil og nu har vi så endelig fået nogenlunde styr på vores boligsituation. Bliver næsten helt forpustet af bare at nævne alle de ting som er sket ;)

Jeg har været rigtig glad for at bo i Aalborg de sidste 4 år, så det hele er med lidt blandede følelser at jeg om ca. en måned flytter herfra. Jeg glæder mig selvfølgelig til alle de nye oplevelser som ligger i Herning og venter på mig, men der er sket rigtig mange ting i mit liv, mens jeg har boet i Nordjyllands hovedstad. Både positive og knap så positive. Jeg har lært nogle dejlig mennesker at kende som jeg bestemt vil komme til at savne når min nye adresse kommer til at hedde 7400 Herning.
Weekenden i sidste uge havde jeg fri fra arbejde, men det betød ikke at der var meget tid til afslapning... Fredag var vi i Fårup Sommerland sammen med nogle venner her fra kollegiet. Vejret var perfekt, næsten ingen køer og lækkert grillmad til frokost. Dét er lige til at holde til.


Vores Lørdag var dog lidt mere presset. Jeg havde lavet aftaler i Herning om 3 fremvisninger af lejligheder, inden vi skulle være i Ebeltoft for at fejre at en af hr. Hansens venner også fornylig er blevet ingeniør. Der var desværre ikke nogle af lejlighederne som talte 100% til os, så vi kørte lidt rundt og kiggede i vores kommende hjemby. Vi var så heldige at have lånt svigermors bil som er så stor at der kan ligge to luftmadrasser bagi, så det blev vores hjem mellem Lørdag og Søndag.
Turen til Ebeltoft var uden tvivl rigtig hyggelig. Det var rart at møde nogle flere af hr. Hansens venner hjemmefra og så var vejret jo igen perfekt. Da vi lidt efter middag havde fået slappet lidt af i haven osv. kørte vi mod Brørup for at kigge på bil. Mandag besluttede han sig så for at det skulle være den og vi fik presset ind i kalenderen at vi kunne køre ned efter den, inden vi skulle se 2 lejligheder mere i Herning.
Den sidste lejlighed vi så, havde ALT hvad vi havde drømt om. 110 kvm(det dobbelte af hvad vi har nu), store skabe, opvaskemaskine, ekstra rum til hr. Hansens computer og projekter, brændeovn, stor altan/tagterrasse og perfekt placering mellem centrum, Teko og motorvejen. Så det takkede vi ja til. Vi kan dog først flytte ind d. 15 September, men denne lejlighed er værd at vente på. Og nu glæder jeg mig bare endnu mere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar