26. juni 2013

Midt i en travl uge...

Fejring af den dejligste civilingeniør jeg kender, en sød studine og den mest kreative lærer, er blandt andet hvad jeg har brugt de første dage i denne uge på.

Hr. Hansen afsluttede i Mandags hans 5 år på AAU med en fantastisk præstation og kan nu kalde sig civilingeniør i maskin og produktion. Jeg er så ekstremt stolt af ham og det blev fejret lige som han ville det med afslapning, hygge og lækker mad. Jeg havde for næsten en måned siden købt hans gave, og var meget spændt på om den nu også ville nå frem i tide. Men da vi sidder og spise sen(meget sen kl. 12.30) morgenmad kommer FedEx-manden og banker på med den. Var så perfekt timet, at jeg ikke selv kunne have planlagt det bedre :)
Min Tirsdag gik med en tur hjem til Stoholm for at fejre at min tidligere nabo igår fik huen på og at hendes storesøster fornylig blev færdiguddannet som lærer. Det er altid dejligt at være hjemme blandt de "gamle" naboer og catche up. Flere af os børn er flyttet fra de trygge rammer i Stoholm, så det er desværre ikke så ofte vi får set hinanden, men det er heldigvis altid lige hyggeligt når det sker. Og så skader det jo heller ikke at man bliver "forkælet" med lækker mad, kage og sodavand fra barndommen.
Det er desværre heller alt for ofte jeg får besøgt min bedstemor, så jeg stod tidlig op i morges og tog ind for at spise morgenmad med hende, inden jeg skulle med toget hjem til Aalborg. Selvom det kun blev til et par timers besøg, nød vi det begge to og det er jo altid bedre med et lidt kortere besøg end slet intet.

Min eftermiddag er gået med lidt shopping og et dejligt gensyn med en sød efterskoleveninde. Jeg havde ellers fået besked på af hr. Hansen at jeg ikke måtte købe noget inden min fødselsdag på Tirsdag, da både ham og min familie finder det meget svært at finde en gave til mig. Men jeg kunne altså ikke holde fingrene helt fra kortet i dag. Det blev til en fin orange top fra h&m til kun 50,- og en hvid, løs basis top som var på tilbud. Jeg kæmper virkelig hårdt for at retfærdiggøre mine køb ;)
Nu er hr. Hansen taget afsted for at fejre den nye titel med hans kammerater, så jeg har mig en mande-fri aften, som blandt andet betyder ny neglelak på de blege fusser. 
God aften til jer derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar