18. juni 2013

Nye eventyr...

Som nogle af jer ved bliver hr. Hansen færdig som Ingeniør her om en lille uges tid og min kontrakt med butikken udløber hen midt i August, så vi har brugt de sidste mange uger og måneder på at finde ud af hvor vi skulle være og ikke mindst hvad vi skulle lave. Det hele har været meget usikkert og også lidt frustrerende ikke at vide hvor man befandt sig henne om bare 2 måneder... Men nu er der heldigvis kommet lidt mere styr på tingene. Der har været utrolig mange ting og muligheder oppe at vende og i sidste uge var jeg nede at snakke med en af underviserne på Teko i Herning om muligheden for at begynde på en Professionsbachelor hos dem, hvilket lød rigtig spændende.

Jeg fik tidligere i dag at vide at jeg er kommet ind på bacheloren i Design og Business med speciale i Branding & Marketing Management og derved er det nu sikkert at vi, forhåbentlig, om under 2 måneder bor i 7400 Herning... Nu er jagten så gået ind på en bolig, for der er lige pludselig ikke vildt lang tid til et helt nyt kapitel starter... Men JEG GLÆDER MIG!!!!!!
Så nu fejrer jeg at fremtiden er blevet lidt mere sikker, med en lækker Magnum og ro fra hr. Hansens side. God Tirsdag aften derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar