1. juli 2013

Pyh for en weekend...

Men på den gode måde. Har nemlig haft en helt igennem fantastisk weekend med masser af dejlige mennesker. Kl. ca. 9 Fredag morgen kom hr. Hansens forældre og lillebror gående op af trapperne til vores lejlighed for kl. 9.30 stod den på dimension for hr. Hansen og hans studiekammerater. Det hele var okay hurtig overstået, især hr. Hansens "gruppe" som kun bestod af ham og 2 andre. Efter nogle hyggelige timer nede i universitets kantine og hjemme i lejligheden kørte vi ned til Pandekagehuset som ligger nede ved havnen for at få frokost. I stedet for dessert kørte vi forbi Vebbestrup for at få en "lille" is. Aldrig har jeg fået så meget rigtig soft ice for så lidt og må sige de var gode, bare lidt for store til min allerede fyldte mave. Fredag aften stod den på familiehygge med hele familien Hansen, hvilket som altid var rigtig hyggeligt.
Lørdag havde vi været så heldige at låne hr. Hansens mors bil, da vi skulle en tur til Århus for at besøge min søde veninde Ditte, hendes kommende mand og deres altid underholdende datter. Nu når vi alligevel skulle et smut til Århus valgte hr. Hansen og jeg, nok mest mig, at vi lige kunne smutte ind forbi Bruuns Galleri og kigge lidt på butikker. Hvilket faktisk passede hr. Hansen overraskende godt, for så kunne han blandt andet lige få styr på min fødselsdagsgave :) Da vi havde oset lidt vendte vi snuderne mod Viborgvej. Efter en nybagt bolle og Anna var kommet op fra hendes middagslur, tog vi ned for at se udstillingen Sculpture by the Sea som består af 60 skulpturer på kysten fra Tangkrogen til Ballehage og så var det ganske gratis, hvilke jo er noget vi jyder kan lide ;) Ditte og Torben havde været så smarte at handle ind til en bette picnic-kurv med store danske jordbær, ærter, melon, kiks, juice og flere lækre sager. Så den spiste vi i Mindeparken lige ved Marselisborg Slot, så ja lidt kongeligt kom der da ind over lørdagen ;) Det endte faktisk med at vi først var hjemme igen ved 23-tiden, da der selvfølgelig skulle leges med fjernstyret racerbiler, dukker, snakkes om bryllup, udfordringer og selvfølgelig alt derimellem plus at vi også blev forkælet med lækker aftensmad og dessert. Og så skal det selvfølgelig også lige nævnes at vi inden desserten spillede som pigerne, det vil sige Ditte og jeg, naturligvis vandt :D
Vores søndag var lidt mere stille og rolig. Vi fik kigget lidt på nogle åbenbart alt for dyre biler, købt lidt ind i Bilka(blandt andet en lækker jordbærtærte) kørte vi hjem til mine forældre for at få kaffe og spise rigtig lækker aftensmad. Mine forældre har lige været på ferie i Hamburg, så det skulle vi selvfølgelig høre lidt om. Og vi fik besluttet os for at årets efterårs-familie-tur i år skal gå til en af mine yndlingsbyer, nemlig Hamburg, da det faktisk koster lige så meget som en tur i feriecenter. Så nu er det bestemt at jeg endelig skal gense Hamburg og endda vise den frem til hr. Hansen.
Så Søndag aften var jeg åbenbart bare helt færdig ;) 
Alt i alt har det været en helt fantastisk weekend. Håber i har nydt jeres :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar